Vi har frågat en säljkår om hur det är att arbeta med Sweetspot Vision

12 juni, 2018

Sweetspot Vision är en tjänst för digitalt rörligt media för placering i butikers hyllor och gavlar. Reklamfilmer och kampanjerbjudanden visas på en storleksanpassad skärm i direkt anslutning varumärkets produkter. All leverans av content till skärmen levereras över internet. 

Under senaste månaden har säljarna hos vår kund inom kategorin Health Care, besökt butiker för att montera Sweetspot Vision i hyllor och på gavlar.

Nu är det dags att ta reda på vad de tycker om uppgiften.

 

Nyfikna som vi är har vi ringt runt till säljarna och ställt ett antal frågor med svarsalternativ. Våra frågor är ställda med säljarens situation som utgångspunkt och svaren skildrar därför deras upplevelse av skärm, teknik och kundrespons.

Ta del av säljarnas svar genom att klicka på bilden nedan…

Alla dina egna frågor och funderingar kring Sweetspot Vision i butik får du enkelt svar på genom att kontakta Anders eller Tina på Sweetspot. Skicka ett mail till info@sweetspot.nu

 

Klicka på bilden nedan för att ta del av undersökningen.

 

 

Sweetspot Vision i butik

Att använda sig utav digital signage i butik är mer effektivt än traditionellt print. Själva installationen av hårdvaran kostar, men när den väl är installerad kan innehållet schemaläggas och administreras på ett enkelt sätt. Genom att använda Sweetspot Vision sparar du tid åt både ditt företag och dina säljare.  Du slipper många kostnader förknippade med att trycka, sätt upp eller distribuera reklam. Det är lätt att sprida innehåll över olika skärmar med hjälp av ett knapptryck och det går att skicka specifik information till enskilda skärmar som är baserade på tid, demografi och målgrupp. När bild och ljud kombineras i form av digital signage aktiveras ett flertal sinnen hos mottagaren och kan i slutändan skapa en känslomässig koppling till varumärket.

Sommarens skönaste k… 14 maj, 2018 Butikskampanj med Swe… 8 augusti, 2018