Sommarens skönaste kampanj

14 maj, 2018

Nu levereras sommarens skönaste kampanj för Colgate-Palmolive.

Den klassiska trästolen är grunden i exponeringar runt om i landet.  Stolens modell är en av liknande varianter som synts mycket i annonser och media under de närmast föregående säsongerna och har därför ett högt upplevt värde och hög attraktivitet. Konsumenter ges också möjlighet att vinna en egen stol genom att tävla i sin butik eller skicka in en svarstalong.

Sommarens skönaste solstol är specialtillverkad för Colgate-Palmolive och utvald för att tillsammans med varumärkets produkter och övrigt kommunikation i print, signalera en lång och skön sommar (förlåt Thomas Ledin).

Allt kampanjmaterial distribueras direkt till butik via sweetspot.systems. en logistitjänst som frigör säljkåren från lager och transporthantering.

Idé, design och produktion av kampanjens delar är gjord av oss på Sweetspot Communication.

 

Sweetspot Communicati… 22 mars, 2018 Vi har frågat en sä… 12 juni, 2018