Dogman

Dogman: En mervärdeskampanj för både återförsäljare och kunder

Dogman är ett företag som jobbar med produkter för våra kära husdjur. För att driva försäljning hos återförsäljare och öka sin kännedom om varumärket hos sina kunder ville de ha vår hjälp.

Kampanj som ökar köppresentationen

För att lyckas med detta tog vi fram en mervärdeskampanj i form av att kunden fick en fin shoppingkasse i samband med sitt köp. Kassen knyter an till Dogmans varumärke och plattform ”vänner för livet” .

Butiksdisplay som uppmärksammar jubileum

För att skapa synlighet i butiken och även uppmärksamma att att Dogman fyller 50 år tog vi fram en tilltalade display. Fokus låg på att ta fram skyltar och ställ som visar den värme och funktionalitet som varumärket Dogman har. Resultatet blev snygga ställ som förstärker Dogmans kompetens, erfarenhet och varumärke och samtidigt lockar till köp.

4 mars, 2015

Heinz 4 mars, 2015 butikskampanj-heinz-portfoliobild butikskampanj-portfoliobild_housegard Housegard 4 mars, 2015